Результати моніторингу якості освіти

Форма моніторингу якості освіти
Моніторинг стану викладання мистецтва
Моніторингові дослідження у 2021-22 н. р.
Стан викладання біології, історії, системи оцінювання здобувачів освіти
Стан викладання зарубіжної літератури, російської мови

Підсумки моніторингу стану викладання та якості предметної компетентності учнів з предмету «Основи здоров’я»

Предмет «Основ здоров’я» у 2020/2021 навчальному році викладають: вчитель початкових класів Кульшан Даря Олегівна, вчитель трудового навчання Колісніченко Наталія Володимирівна та вчитель географії Діброва Ольга Василівна.

Кадрове забезпечення викладання інформатики:

№ з/п ПІБ вчителя (повністю) Освіта, який ВНЗ і коли закінчив Спеціальність за дипломом Педагогічний стаж Категорія, звання; рік останньої атестації Рік під-вищення кваліфіка-ції Тижневе на-ванта-ження
1. Діброва Ольга Василівна Вища,Луганський національний університет ім. Т.Г. Шевченка, 2013 Соціолог, вчитель соціологічних дисциплін 7 Спеціаліст 2020 6 год.
2 Колісніченко Наталія Володимирівна Вища,Харківська інженерно- педагогічна академія, 1996р. Інженер – педагог «Технологія текстильної та легкої промисловості» 18 вища, вчитель- методист 2017р 2017р 3 год.
2 Кульшан Даря Олегівна Вища,Харківська гуманітарно- педагогічна академія, 2018р. Вчитель початкової освіти. 5 Спеціаліст ІІ категорії - 2 год.

Всі учителі забезпечені навчальними програмами. Календарно-тематичне планування здійснюється відповідно до рекомендованих МОН України навчальних програм, з урахуванням інструктивно-методичних рекомендацій щодо викладання предмета у 2020/2021 навчальному році. Дотримуються інструктажів з правил безпеки під час проведення уроків.

Програмове забезпечення викладання основ здоров’я :

№ п/п Предмет Клас Кількість годин Назва програми Погодження МОНУ
1 Основи здоров’я 4 35 Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою Наказ МОНУ від 20.04.2018 № 407
2 Основи здоров’я 5-9 35 Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Основи здорровя . 5–9 класи» Наказ МОН від 07.06.2017 № 804

Забезпеченість підручниками з основ здоров’я:

№ п/п клас Автор та назва підручника Рік видання Кількість учнів Кількість підручників % забезпе ченості
1 4 І.Д. Бех, «Основи здоров’я» 2015 23 23 100
2 5 І.Д. Бех, В.С.Пономаренко «Основи здоров'я» 2019 24 24 100
3 6 І.Д. Бех, В.С.Пономаренко «Основи здоров'я» 2014 12 12 100
4 7 І.Д. Бех, В.С.Пономаренко «Основи здоров'я» 2015 23 23 100
5 8 І.Д. Бех, В.С.Пономаренко «Основи здоров'я» 2016 23 23 100
6 9 І.Д. Бех, В.С.Пономаренко «Основи здоров'я» 2017 24 24 100

З метою виявлення якості знань учнів з предмета було проведено

порівняльний аналіз рівня навчальних досягнень учнів за підсумками 2019/ 2020 н.р. :

Якість знань учнів з «Основи здоров’я» за результатами порівняльного аналізу оцінювання у ІІ семестрі:

ПІБ учителя Діброва О.В. Колісніченко Н.В. Класи Кількість учнів, що мають Якість знань з предмета 0,74
початковий рівень досягнень середній рівень досягнень достатній рівень досягнень високий рівень досягнень
5 0 2 7 2
6 0 7 14 2
7 0 3 17 2
8 0 7 10 7
Герасіменко Н.В. виявились такимисть цію навчального матеріалу.. вказує на неправильність побудованих речень, аналізуючи відпов 0 9 11 6

Порівняльний аналіз якості знань учнів з Основ здоров’я за результатами оцінювання

Навчальний рік Кількість учнів, що мають
початковий рівень досягнень достатній рівень досягнень високий рівень досягнень Якість знань з предмета
2019/ 2020 - 56 18 0,74%
2018/2019 - 35 37 0,71%
2017/2018 - 51 20 0,70%
2016/2017 - 69 25 0,87%
2015/2016 - 49 35 0,66%

Виходячи з вищевказаного, бачимо, що 70 % учнів навчалися на достатньому і високому рівні, якість знань з предмету, стабільно зростає протягом п’яти років, та виросла на 08%. Враховуючи вищезазначені показники, простежується підвищення якості знань з предмета, тому можемо зробити висновок, що підвищилася мотивація учнів щодо здоров’я зберігаючої компетентності. З метою виявлення результатів діяльності учнів було детально проаналізувати якість використовуваних прийомів і методів роботи зосереджено увагу на підвищенні якості індивідуальної роботи із учнями.

З метою вивчення якості знань з основ здоровя також було проведено адміністративні контрольні роботи у 5 та 8 класах.

Результати показали :

№ з/п Напрям моніторингу 5 клас У на початковому рівні на середньому рівні на достатньому рівні на високому рівні рівень навчальних досягнень учнів%
1. Рівень навчальних досягнень учнів за результатами контрольних випробувань 24 0 7 5 7 65
№ з/п Напрям моніторингу 9 клас У на початковому рівні на середньому рівні на достатньому рівні на високому рівні рівень навчальних досягнень учнів%
1. Рівень навчальних досягнень учнів за результатами контрольних випробувань 24 0 6 12 6 0,75

Більше половини учнів, які виконували роботу, мають бали достатнього та високого рівня. Третина ж учнів – вивчають предмет посередньо.

Результат показав, що розбіжності в оцінюванні контрольних робіт та тематичному оцінюванні практично немає. Учні продемонстрували відповідний рівень знань, добре володіння правилами безпеки, взаємодопомоги, правилами безпечної поведінки з метою запобігання та поширення Ковід- 19.

Підсумки моніторингу стану викладання та якості предметної компетентності учнів з предметів «Математика», «Алгебра», «Геометрія» у 2020 / 2021 н. р .

Предмети «Математика», «Алгебра», «Геометрія» у 2020/2021 навчальному році викладають вчителі математики Дєєв Олександр Миколайович та Тарараєва Анастасія Володимирівна

Кадрове забезпечення викладання предметів математичного циклу:

№ з/п ПІБ вчителя (повністю) Освіта, який ВНЗ і коли закінчив Спеціальність за дипломом Педагогічний стаж Категорія, звання; рік останньої атестації Рік під-вищення кваліфіка-ції Тижневе наванта-ження
1. Дєєв Олександр Миколайович Вища, ХДУ ім. Горького, 1980 р., Математик, викладач математики 33 роки Вища, старший вчитель 2016 14 години
2 Тарараєва Анастасія Володимирівна Вища, ХНУ ім.. Каразіна, 2010 Фізик, викладач фізики та математики 9 років спеціаліст І категорії, 2020 2019 14 годин

Вчителі забезпечений навчальними програмами. Календарно-тематичне планування здійснюється відповідно до рекомендованих МОН України навчальних програм, з урахуванням інструктивно-методичних рекомендацій щодо викладання предмета у 2020/2021 навчальному році. Виконують санітарно-гігієнічні та безпечні вимоги під час проведення уроків.

Програмове забезпечення викладання предметів математичного циклу:

№ з/п Навчальний предмет Назва програми, автор програми Нормативни1 документ, що погоджує програму
Інваріантна частина навчального плану
Базові навчальні предмети (вказати)
1 Алгебра, Геометрія, 7-9 класи Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика» 5-9 класи Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
2 Математика 10-11 класи Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика» 10-11 класи (рівень стандарту) Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407
Варіативна частина навчального плану
Вказати відповідно до навчального плану
1 Індивідуальні заняття. Підготовка до ЗНО. Математика Навчальна програма зовнішнього незалежного оцінювання з математики Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 04.12.2019 № 1513

Забезпеченість підручниками з предметів математичного циклу:

№ з/п Назва Автор Клас Видавництво Рік видання
1 Математика А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якир 5 Гімназія 2018
2 Математика А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якир 6 Гімназія 2014
3 Алгебра А.Г. Мерзляк 7 Гімназія 2016
4 Геометрія А.Г. Мерзляк 7 Гімназія 2020
5 Алгебра О.І. Істер 8 Генеза 2016
6 Алгебра А.Г. Мерзляк 9 Гімназія 2017
7 Геометрія А.Г. Мерзляк 9 Гімназія 2017
8 Математика О.І. Істер 10 Генеза 2018

Викладання предметів здійснюється українською мовою.

Математика – одна з пріоритетних дисциплін природничо-математичного циклу. Значні вимоги до володіння математикою у розв’язанні практичних задач ставлять: сучасний ринок праці, здобуття якісної професійної освіти, потреба в продовженні освіти на наступних етапах. Отже, одним з головних завдань викладання курсу математики є забезпечення умов для досягнення кожним учнем практичної компетентності, яка є важливим показником якості математичної освіти, природничої підготовки молоді. Встановлено, що учителі використовують у своїй роботі інформаційно – комунікативні технології, обізнані із навчальною програмою з предмета, листами Міністерства і науки України щодо викладання, критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, іншими офіційними документами, володіють методикою викладання предмета.

З метою виявлення якості знань учнів з предмету було також проведено

Порівняльний аналіз рівня навчальних досягнень учнів

з предметів математичного циклу за підсумками 1 семестру 2020/ 2021 н.р. :

ПІБ учителя Класи Кількість учнів, що мають Якість знань з предмета
початковий рівень досягнень середній рівень досягнень достатній рівень досягнень високий рівень досягнень
Дєєв О.М. ТарараєваА.В. 5 клас 1 16 6 1 0,41
6 клас 1 6 4 1
7 клас - 8 12 2
8 клас - 17 5 -
9 клас - 13 6 5
ТарараєваА.В. 10 клас - 5 6 2
Дєєв О.М. 11клас - 11 3 1

Тобто 41 % учнів 5-11 класів навчаються на достатньому і високому рівні, і аж 59% учнів мають результати якості знань нижче середніх. Найкращі успіхи мають учні 9 класу де 48% мають бали високого і достатнього рівнів . Найгірші показники виявили учні 11 класу, де лише 2% учнів мають бали середнього рівня та 8 класу – 44 % , де учні не мають високого рівня взагалі.

Проаналізувавши якість знань учнів, порівнюючи з попередніми роками, маємо такі результати:

Порівняльний аналіз якості знань учнів з предметів математичного циклу за результатами оцінювання

Навчальний рік Кількість учнів, що мають
початковий рівень досягнень достатній рівень досягнень високий рівень досягнень Якість знань з предмета
2020/ 2021 2 32 12 0,38%
2019/ 2020 - 24 8 0,47%
2018/ 2019 - 24 5 0,58%
2017/2018 - 41 6 0,57%
2016/2017 - 33 4 0,69%

Підсумки якості знань з предметів математичного циклу за результатами оцінювання продемонстровані також в діаграмі:

/Files/images/00006/skladpk_3.jpg

Зазначений аналіз вказує на погіршення якості знань учнів з предмета протягом трьох останніх років, і лише у минулому навчальному році коефіцієнт якості знань підвищився на 11%, хоча більше половини учнів закладу мають якість знань середнього рівня, що свідчить про втрату мотивації учнів до вивчення предмету.

Не досить успішною є й індивідуальна робота з дітьми щодо підготовки учнівської команди ліцею до ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад:

Рейтинг участі у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад

/Files/images/00006/skladpk_4.jpg

Результати свідчать, що показники участі покращилися, порівняно з минулим роком, та все ж таки залишаються досить низькими.

Постійному підвищенню рівня фахової та методичної майстерності вчителів сприяє участь у роботі ліцейної творчої майстерні, РМО , онлайн – вебінарах, тренінгах, про що свідчать отримані вчителями свідоцтва, самоосвіта.

Кiлькiсть переглядiв: 800

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Дата останньої зміни 28 Червня 2023

Фотогалерея